lördag 4 juni 2011

Feltänk

Jo, inatt var jag inte så glad åt lilla gullet; hon skulle absolut in under täcket och så liten hon är så är hon tokigt varm. Så när jag rullade undan ställde hon sig med sin lilla kalla nos mot min stora varma och mjauade och när hon var säker på att ha min uppmärksamhet boxade hon in sig under täcket igen... Men nu är det morgon och nästan allt är förlåtet!
Här sitter emellertid jag och tänker fel!
I källaren står lådorna som det ska packas i och eftersom det känns som att jag ska börja med det så borde jag hämta upp dem. Men eftersom jag är oduschad och ovårdad vill jag inte åka hissen ned till källaren innan jag duschat... Höhö, tala om undanflykter!

Fast det fixar sig nog, bara jag får en kopp kaffe!
Enbart lånta bilder idag, för ovårdad för att ta kort också, tydligen! :-D
Skärpning! Mot kaffebryggaren, med språng!

2 kommentarer:

4U2 sa...

Spring inte, lunka! ;)

Hoffmans Design sa...

Vilken gullig katt och du ta 2 kaffe koppar det e MUMS.
Kram Hoffmansdesign