tisdag 27 april 2010

Ur blocken!

Nu är det snart natti natti men jag kunde inte hålla mig längre:Loss-sluppen Echo Flowers!
I slutet ska jag på festlighet där maken ska bära frack. Mina lämpliga klänningar har märkligt nog krympt allihop så jag funderar på att skaffa mig en ny i tjusigt kungsblått och så hänga Echo Flowers lite nonchalant över axlarna... Eller ska jag snabbt som attan sticka min Laminaria och köpa en ljusgrå kreation? Gillar grått just nu. Hm,hm...
Trevliga problem att grunna på!

Sov gott alla sömniga!

10 kommentarer:

Zandra sa...

Den blev riktigt fin!

Rosenvante sa...

Delikat problem.
Nytt blir det ju hur du än gör.

The Willow Fairy sa...

Den blev väldigt fin och så lagom stor. Tycker du ska använda denna med en blå klänning - kommer att bli urtjusigt.

Och jag - pushig - nej det måste vara någon annan du pratar om ;-) fast det gäller ju att smida medan järnet är varmt som man säger - du får ju inte glömma vilket flyt du hade de sista 5 minutrarna på kursen...

Fast vill du sticka på Laminaria istället så ska jag inte stoppa dig. Den är jättevacker och jag är väldigt sugen på att sticka den - har varit i flera år - men inte fått tummen ur...

AnJa sa...

Den blev jättefin!!! Du blir säkerligen snyggaste bruden på den festligheten!!

Monica Hansen sa...

Snyggt!

Elisabeth sa...

Väldigt snygg, den borde passa bra med blå klänning! Den där krympebaggen har varit i mina förråd och gått på kläderna där också...

Renée sa...

Du kommer bli festens drottning med den fina sjalen! Jag undrar vilket garn du har stickat med? Det kanske du har skrivit nånstans men jag minns det inte. (Minnet är för tillfället ur funktion, när jag försöker minnas så kommer det bara upp en testbild ;-))

Sunna sa...

Riktigt ursnygg och tanken med en blå klänning lät perfekt

Lilli sa...

Vacker och fin sjal! Om du väljer denna sjalen och blå klänning, så kan du känna dig riktigt elegant :) Håller med Rosenvante också; hur du än gör blir du väldans fin :)

Mollamaja sa...

Underbar sjal, I like! :-)