lördag 24 april 2010

Award och oordning!

Jag har fått en award, och dennna snuviga, hostiga, soliga lördagsmorgon fick jag den två gånger!

En gång från Carola och en gång från Rosenvante!
Tack båda två!

Det är roligt att någon läser och kommer tillbaka och läser också nästa inlägg!

Det är oreda lite varstans idag, i lägenheten, i immunförsvaret (nej, det kanske inte är det det är?) och på bloggen och jag är (jag kanske inte nämnt det?) förkyld så jag tänker göra vara praktisk och slå två flugor i en smäll; jag kommer att ordna min blogglista jag läser fler än de son syns där nu och för några dagar flytta den uppåt på sidan och så skickar jag en vidare till de 7 översta bloggarna som syns precis NU, när just DU läser!

En blogg kommer dock att få ett hedersomnämnande och det är Barbro, den flyttas inte uppåt i in lista av något datortekniskt skäl men det var den första sida jag hittade, och jag var där flera gånger om dagen hela förra sommaren!

7 saker om mig själv ska jag nog klura lite på medan jag bringar lite reda i lägenheten (så att maken kan börja dammsuga. ^^)!

1 kommentar:

Renée sa...

Hoppas du blir bra snart, inte roligt alls att va sjuk!