onsdag 3 mars 2010

Solblomma!

Denna soliga dag har jag fått denna vackra blomma från Rosenvante!
Tack! Det är så roligt att någon läser det jag skriver utan att vara tvungen och dessutom tycker att det är trevligt!

Eftersom dagen varit lång och jag är trött klipper jag den engelska texten rakt av:
The Sunshine Blog is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:

1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.

Punkt nr 1 är avklarad!
Låt se, 12 andra bloggare...
Om jag inte fått awarden från Rosenvante hade hon stått först i listan men det blir ju lite fånigt...
Tror att jag väljer ut 12 av mina favoriter men hoppar över de 7 som fick den förra...

1) AnJa
2) Blyga killen
3) Caprifool
4) E-Zignz
5) Novisen
6) Pysseltrollet
7) Räta och aviga händelser
8) Solfjäder
9) Stickarn
10) Stickmor
11) Sunna
12) Varpans

Till alla tolv säger jag; Kul att läsa din blogg! Tag emot den vackra blomman som ett vårtecken!
Skicka den vidare om du vill!

5 kommentarer:

Sunna sa...

Tack snälla söta du

Rosenvante sa...

Tack för tanken. Alltid kul att komma hit och hälsa på.

Maria sa...

Tack så hemskt mycket! Nu blir jag ju lite rörd! :)

Kerstin sa...

Tack för den fina solblomman. Kul blogg du har. Jag inför blomman på min blogg i helgen hoppas jag.

Stickarn sa...

Hej Cecilia

Tack så mycket för den fina värmande blomman. Trevligt att komma hit till din blogg. Jag gillar de blåvita sockorna. Får man fråga vad du har för mönster till dem?