tisdag 17 september 2013

Så kan det gå!

Idag tappade jag min iPod. Har hänt massor av gånger förut men denna gången slank den in under en stillastående spårvagn. Spännande var det men när vagnen åkte iväg behövde jag inte fundera mer, krasch, krasch sa det:

Och den går inte att spela mer, nej.


Men jag har avslutat en mössa till som ska gå till Hjälpstickan.
 
Akryl i glada färger!

Och så har jag lånat en bok som heter Nordic knitting och det är ju alltid lite balsam för själen att titta på fina stickningar!

4 kommentarer:

AnJa sa...

Men OJ, stackars Ipod! Jag håller på att förbereda ett inlägg som är till dig på min blogg :-D.

KataM sa...

Aj då, vilken otur. Det är det värsta med alla tekniska prylar - så mycket som kan gå sönder.

Mössan är fin i alla fall. Den kommer nog att glädja någon med både värme och färger.

Otaliga projekt sa...

Nämen va f-n! Den blev ju inte dåligt överkörd heller, en helt ny form och design. Tur att du får läsa en stickbok som liiite kompensation.

Mia stickar sa...

Ja så det kan gå! Men tur det var Ipoden och inte du som var under spårvagnen! :)