onsdag 17 juli 2013

Flyttkarusell

Tror nog att bloggen kommer i sista hand ett tag, så här ser min planer ut just nu:
19/7 får vi nycklarna till vår nya lägenhet
24/7 får dottern sina
26/7 flyttar mamma
27/7 flyttar dottern
28/7 tömmer vi dotterns förråd
30/7 lämnar dottern sina gamla nycklar
10/8 flyttar maken, sonen och jag
12/8 börjar jag arbeta igen
30/8 räknar vi med att vara klara med alltihop....
Någon som är sugen på att flyttstäda någonstans? Tapetsera och måla? Packa lådor? Bära lådor? 
Nåja, det kommer att vara mödan värt, vill inte fira ännu en jul utan soffbord! :-D

7 kommentarer:

tilda sa...

Jag säger bara OJ!!!! Vi tycks inte vara dom enda som har det lite kaotiskt som bäst:) Men du får ju vila när du börjar jobba igen!Lycka till med alla flyttar...det kan nog behövas!H.Tilda

KataM sa...

Oj, det där låter svettigt! Förstår att bloggen inte är högprioriterad just nu.

Hoppas att ni ändå hinner njuta lite av sommaren mitt i flyttröran!

Sjömans-Elin sa...

Alltså, jag tror jag klarar mig. Har haft ungefär samma rusch, men med undantaget för att det bara är jag och sambon som flyttar. Det räcker gott, tycker jag.

Bland nystan o papper sa...

Eeuuu, känns som ni kommer att ha att göra ett tag framöver...

Välkomna till området ;)

(Hrkl, hm, äum, snålt med hjälpen härifrån)

fale artut sa...

Jag önskar er lycka till! Ibland blir livet mycket, besluten svåra och många, men jag hoppas och tror att det är mödan värt!

Monica sa...

Bodde jag närmare hade jag gärna hjälpt till. För det där med att flytta, det har jag gjort så mycket att jag blivit extremt bra på det!

AnJa sa...

Uschan, vilken agenda. Hoppas ni får mycket hjälp i allt stök!