måndag 3 juni 2013

Men hallå?!

Jag brukar sitta och titta på de  korta varven på mina köpta bomullsstrumpor och tänka på hur det liksom blir likadant när jag stickar hälar med korta varv.
 
(Ibland funderar jag lite på att skaffa mig ett liv, också...) Emellertid, idag trillade jag nästan av stolen när jag såg det här:

Vanliga korta varv först, sedan extra korta varv, därpå lite längre varv en bit för att sedan korta dem igen! Vad liknar det?! Va?! Hur gör man? Det är troligen genialt för passformen!
(Ja, blir man sådär upprörd för strumpesockens häl är det kanske ett tecken. På att man behöver se över sitt liv lite grand?!)

5 kommentarer:

Otaliga projekt sa...

LOL!!!

KataM sa...

Ett liv? Vad ska det vara bra för, när man kan nörda ner sig i stickandets mysterier? ;-)

Sanne sa...

Ja det där kan man ju klura på! Nya sätt att sticka hälar på är alltid välkommet. Finns det en perfekt häl månntro?

susiloci sa...

Que trabajo tan perfecto!!!!!!!!!!

Monica sa...

Vadå? Menar du att alla inte tänker på sådana här saker ;-)
Jag har samma problem med bloggar som inte uppdateras i min lista, har ingen aning om varför.