fredag 17 februari 2012

Visa att du inte är en robot

Jag är normalt sett inte så förtjust i ordverifiering, särskilt inte när jag använder mobilt seg-band, men nu har Blogger bytt stil på sitt och nu tycker jag rejält illa om det!
Fula svarta och vita bokstäver som ser ut som om man tittar på gammal dålig skrivmaskinstext i förstoringsglas!
Jag har faktiskt svårt att visa att jag inte är en robot, tyder fel i skarven mellan svart och vitt!

Om du inte vet om du har Ordkontroll (eller som jag, som råkade sätta på det utan att jag märkte det!) så går det att kolla under Inställningar och sedan Kommentarer. Ordkontroll handlar alltså inte om stavning som jag trodde först... :-D

Skulle önska en solig dag idag! Jag hade svårt att somna så jag har sovit tungt som en klubbad när jag väl somnade. Det verkar som om sonen varit uppe och tassat och ätit något i natt och eftersom jag sover i "köket" borde det normalt sett väckt mig. Nu är jag tung i huvudet och längtar efter solen!


Tillägg: Hör nu att det var hack i skivan för den som lade in youtube-klippet men hey, blir det inte mer tidstypiskt då? Autentiskt retro, typ? Suppressed vintage, liksom? (Orkar inte leta efter ett nytt klipp, sitter här som sagt med segband!)

2 kommentarer:

Otaliga projekt sa...

Hear Hear!!!!
Jag ser inte vad det står nu med det nya vilket resulterar i att jag efter ett eller två försök faktiskt struntar i att kommentera.
Jag ska också kolla över våra inställningar. Tack för tipset.

AnJa sa...

Jag har köpt högtalare till köket i födelsedagspresent till Gubben och äntligen laddat ner Spotify. Så i kväll är det country i parti och minut :-)