torsdag 12 januari 2012

En sak mindre på listan

Jag misstänker att dottern läste på bloggen att hennes tröja var långt ned på listan och bestämde sig för att ta saken i egna händer så idag har vi varit på Deisys och köpt garn som hon ska sticka själv.
Jag stickade provlapp eftersom MiA sa till mig att göra det och det var nog bra så vi fick räkna lite och fundera lite på hur stor tröjan ska vara och sedan lade jag upp och nu sitter hon och stickar på resåren:Nu ska jag se om jag kan få igång sonen också... :-D

3 kommentarer:

Paradiset Kaos sa...

Det vore jätteroligt om han också började, det är tufft med ungdomar som handarbetar :-)

mary-ann sa...

åh vad jag älskar när ungarna vill lära sig :)

Rosenvante sa...

Aha, det är så man ska göra. Undrar om jag kan få Stempen till att börja hjälpa till lite med det här också. Hm, ska jag vara ärlig, han gör så mycket av hushållsgrejerna så jag kan både blogga och sticka mera.