fredag 17 juni 2011

Städdag hos mamma

Är SÅ inspirerad...inte.
Min insats blir den första, jag ska röja plats i förrådet för att sedan med egen tass konka ut 2 vävstolar i bitar.Imorgon kommer min duktiga städande syster. Hon tycker att det är roligt att städa och hon gör det bra, då ska jag ta mamma på utflykt så att den vita virvelvinden får dra fram ifred...

Apropå skräp; ville bara berätta att jag hittade min skräppost på blogger härom sistens. Om man går in på Design och sedan klickar på Kommentarer så finns det en flik därunder med Skräppost.Jag har ju inte ordverifiering (väl?!) men blogger silar bort en del skit åt mig. Dock låg en helt okej kommentar där också första gången jag tittade så den markerade jag som Inte skräp och fick in på rätt ställe
Heja Blogger! :-D

4 kommentarer:

Veronica sa...

Tycka om att städa... nej.. nu förstår jag inte. =)
Får man låna henne?

4U2 sa...

Om hon inte har något att göra, din syster, får hon gärna komma hem till mig ;)

Tina sa...

Jösses, jag skulle ha användning av din syster.... *ler*

Tack för tipset med skräpposten!!
Kollade min och hittade sånt som skulle raderas...

Hoffmans Design sa...

Inte kul att städa. Jag tycker det e jätte tråkigt men man måste göra det. Lycka till. Ha en kanon helg Kram