måndag 7 mars 2011

Vem i hela världen kan man lita på?

Jag har många i min närhet som jag litar på men när det kärvar i stickprocessen, då är det mina bloggvänner som finns där, tröstar och stöttar. Jag gnäller till på kvällen och på morgonen finns tre snälla kommentarer, tack!
Jag satte mig vid spinnrocken en liten stund före morgonduschen och där klarnade tankarna: För mycket "måsten" och "duktig flicka" och "sticka klart nu" har styrt mig ett tag. Så nu tar jag tag i bakelsegarnet och kör en smalsjal till mig själv, känner hur vinterisen i min sticksjäl släpper och sticklusten sorlar och porlar igen!

5 kommentarer:

Rosenvante sa...

Skönt att höra att en god natts sömn gjorde susen.

Renée sa...

Därför som detta med blogging är underbart!

Annelis hantverk sa...

Men så skönt att vinterisen släpp och du fått tag i våren!

Paradiset Kaos sa...

Det låter bra att det var bra idag. Hoppas att det blir bra även imorgon.

Rät&Avig sa...

Låter som en härlig inställning!
/Ann-Britt