onsdag 9 februari 2011

Stackars mig...


Mår inte bra idag. Ont magen och hela kroppen och fryser.
Fast nu är det ganska så OK. Har ätit lite och dragit mig tillbaka till sängen. Rippar in böcker ifall det skulle bli långvarigt...tog med lite jobb hem också, för säkerhets skull... SÅ djupt DUM i huvudet!
Men just nu rippar jag:
Ajvide: Låt de gamla drömmarna dö
Nesbö: Huvudjägarna
Grimes: Dakota
Fredriksson: Simon och ekarna
Jacobson: The Finkler question

Som ett litet mått på hurpass illa det är med mig; jag stickar inte.

Men jag brukar raskna till snabbt så imorgon är jag nog igång igen.

Hm, kanske man kunde kolla på TV på datorn och vara modern?

11 kommentarer:

Monica sa...

Krya på dig! Det brukar vara ett mått på hur dålig man är om man inte stickar, så du mår nog inte alls bra!

Anonym sa...

Nä, låter inge vidare. Du bör nog stick-surfa som tröst, det är ju legitimt fast man är sjuk :-)! Hoppas det inte blir långvarigt/

Bettan sa...

Hoppas att det inte blir så långvarit. Krya på dej!! Kram syatnten

Heidi sa...

Jag sov hela dagen idag, nu känner jag mig frisk. Hoppas att du kryar på dig lika fort! Annars har du ju bra böcker att läsa (lyssna på?) om det blir långvarigt!

Veronica sa...

Inte sticka?!! Då är man bra sjuk. krya på dej =)

Rosenvante sa...

Illa när man inte ens orkar sticka.
Krya på dig

Anta sa...

Orkar man inte sticka då är man absolut sjuk. hoppas att det inte blir långvarigt, Krya på dej.

Fijaffa sa...

Krya på dig!

AnJa sa...

Stackare! Hoppas det är bättre idag. Huvudjägarna är en av de bästa böcker jag läst!!!

Maria sa...

Krya på dig!

Paradiset Kaos sa...

Hoppas du mår bättre idag och orkar sticka lite grann iallafall.