fredag 14 januari 2011

PAKET!!!

Tiden forsar fram, vad är det med den!

Idag när jag kom hem låg ett litet julklappspaket på dörrmattan, levererat av "postmannen":Jag försökte göra mitt vanliga superryck och kolla direkt men det gick inte, det ljuva, rosa paketet gjorde motstånd och jag fick sansa mig och få fram en sax. Vid första klippet fylldes näsborrarna av ljuv, somrig barndomsdoft; lavendel, mmm...:Dessutom en magnettavla med en av mina favoritblommor på, vallmo!

Tack snälla Tigris, jag vet att det var ett lotteri men det kändes i alla fall som presenterna var handplockade till mig som älskar lavendel och vallmor! En för övrigt bra dag blev ändå lite bättre!

Jag är snart klar med röda smalsjalen men den kom inte med på bild. För övrigt pågår stort familjeprojekt som är tidskonsumerande och spännande och vars detaljer jag ska avslöja längre fram! :-) (Nä, jag är för gammal för ny bebisar, inget alls sådant!)

Nu tänker jag bara plickplocka lite fram till fredagsmys och sedan blir det inte något mer gjort. Förutom stickning då, såklart!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: