fredag 15 oktober 2010

Flag counter

Var inne hos Rosenvante och såg hennes fräsiga Flagg-räknare och att hon minsann har besök från alla möjliga håll!
Så nu har jag också en flagg-räknare och hittills är det en enda flagga; en besökare från Sverige!
Så nu ska jag ringa maken och förmå honom att besöka min blogg från internetcafé i Portugal....eller är det kanske att tappa distansen liiiite?

Tillägg, något senare!

Oo! Titta! Tre från Finland och en från USA! Undrar vilket märkligt sökord den råkade skriva in för att hamna hos mig?! :-D

13 kommentarer:

tilda sa...

Hoppas du fick en från Finland nu!

Annelis hantverk sa...

Grattis! Här kommer jag från Finland då :)
Ha det bra!

Iwona Eriksson sa...

Jag skall till Mexiko om några månader. Jag lovar klicka fram mig till dig om jag hittar internet där.
Ha det skönt!
P.S. Det är jag som tog bort förra kommentaren - var inloggad från jobb konto...

Anonym sa...

Här kommer en till från Finland. . . Som följer din blogg dessutom

Magganmagi sa...

Hahaha! Du är för himla rolig!!
Visst är det lätt att ryckas med och börja tävla liksom.
Bara för att det finns en funktion för flaggor så vill man ju ha så många flaggor som möjligt. Helst fler än alla andra...
Hihi, jag är preciiis likadan.
Jag kan be min dotter A besöka din blogg från London.

LenaL sa...

men visst är det jättekul!?! Jag har hur många flaggor som helst på min, fast i ärlighetens namn är det nog väldigt stor del som halkat in av misstag och halkat ut lika fort igen. Men vadå, man vet ju att det trots allt har varit folk från både när och fjärran. Ser att du redan har haft besök från både Finland och USA, ska bli kul att se listan växa till sej.

Ha det så jättegott!

Lilli sa...

Javisst är det kul att se varifrån besökarna kommer! Jag har inte min synlig, men där ser jag att folk kommer från USA, Brasilien,hela Norden, England (GB)Ukraina m.m. Undrar också, som du, hur iallsindar de kan hitta till min blogg :) Men roligt är det. Vad duktig du är på att spinna!! Ha en riktigt skön hösthelg!

Mia stickar sa...

Nu blev jag avundsjuk, vill också ha flaggor! HAr fått en komentar engång på tuska, tyvärr förstår jag inte tycska dock att hon tyckte figuren var söt!

Therese sa...

I blogspot finns också en sådan typ av statistik! Men jag vet inte hur mycket jag tror på den, jag har nämligen haft besökare både från Indien, Pakistan och Brasilien?!

Rosenvante sa...

Visst är det kul och oväntat. Hade ingen aning om att det var nån annan än Evelina som kollade min blogg i England och så kan det vara flera som kollar där. Norge och Finland visste jag om, men inte resten.
Du får ändra i koden sen om du ska kunna se flera än 12 och hur många rader som du vill ha osv.

Ha det gott

aliel sa...

Jag tror att det är nyttigt för själen att då och då vara en smula distanslös :-D

Anta sa...

Tack för tipset nu har jag oxå lagt in en sån räknare, alltid kul att se var besökaren är i från. Ser att du redan haft från USA,Norge och Finland. Ha en härlig helg.

Carola sa...

Jag har också snott idén och lagt upp den nu. Fick en besökare från USA, en från Norge och en från Danmark i helgen, och så några svenskar förstås. Jättekul!