torsdag 25 mars 2010

Huvudvärk...

Med förbluffande precision haver jag idag nästan knockat mig själv med min mobiltelefon, mitt emellan ögonbrynen! Visst har jag skills som ingen kan ana?

Troligen kommer jag se ut som en korsning mellan en tvättbjörn och en enhörning i morgon...

Jag höll mobilen i samman hand som bilnyckeln, av oklar anledning svepte jag uppåt med handen i en snärtig rörelse.
I EXAKT rätt ögonblick släppte jag mobilen som for som en projektil och nådde sitt mål!

Barnen, som var med, plockade tålmodigt ihop delarna av mobilen från asfalten och jag gratulerade mig själv till väluppfostrade barn, som inte skrattade när mamma bar sig underligt åt men det visade sig sedan att de helt enkelt inte uppfattat själva självattacken, enbart att mobilen gick i backen och det är de ju lite vana vid.

Så de skrattade lite senare, när jag berättade.
Tänk som de skulle skrattat om de sett det när det hände, för det så nog bra roligt ut! :-)
(Jodå, mobilen höll, det gör den alltid! )

4 kommentarer:

Anette sa...

Tack för det skrattet! Du filmade inte av misstag?

Rosenvante sa...

Stackare.
Hoppas inte hornet växer ut nu bara.

Renée sa...

Jag har faktiskt råkat få ett roll-on i ögat... Oxå jäkligt klantigt så jag förstår precis hur det kändes för dig typ...Men tanken slår en: hur lyckas man???

The Willow Fairy sa...

Oj - den här hade jag missat att läsa. Jag skrattade gott. Ibland blir man mkt förvånad över hur mkt skada man kan åsamka sig själv. Had du siktat hade du aldrig träffat - åtminstone är jag sådan.