onsdag 17 mars 2010

Haha, igen!

Med en gnagande känsla av att det inte stämde somnade jag med "flower chart" bredvid mig, drömde om det och räknade och ritade efter frukost och till slut, på hållplatsen hade hjärnan gjort sitt så: JA!
Det är problemlösning, det är hjärngymnastik och när lösningen kommer till en blir man glad som en speleman! De där fem maskorna som var för många, de där tre förkjutna, jag vet nu!
De tolv som ska repeteras ska repeteras på VAR SIDA om mittmaskan! Första gången blir det bara 12 samt avslut!
Förstår inte hur jag ska kunna bärga mig till ikväll!

4 kommentarer:

Rosenvante sa...

Vilken tur att du inte stickat längre och vilken tur att du kom på det.

Anette sa...

Vilken tur att du löste det problemet så snabbt!

AnJa sa...

Grattis! Visst är det härligt när det går upp ett ljus sådär :-)

Caprifool sa...

Du gjorde samma sak som jag. Det var därför jag kände igen markörens läge :-)