onsdag 17 februari 2010

Sådär!

Varför trassla till saker och ting?Garnet fanns, samma färg om än inte samma parti och jag slog till på två nystan så kan jag sticka tills jag känner att jag kan svepa in mig ordentligt! (Färgen är inte så grå...)
Tack för hjälpen med tänkandet, Willow Fairy!

I morgon far sonen och jag till stugan för lite spännande vinterliv! Stugan är ju egentligen avstängd för säsongen så vi tar med sovsäckar och varma kläder. Lägg sedan till hörböcker, stickning, ved och obligatoriska "banana sprengur" (isländska bumlingar banankola med choklad utanpå!) så ska vi nog reda oss gott!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ha det så mysigt.
Kram Gina

Rosenvante sa...

Vilken tur att du fick tag i garn.
Ha det så mysigt nu i stugan.

The Willow Fairy sa...

Vad bra att du köpte två nystan till - dumt att göra samma dumhet en gång till och det går ju mer garn per var ju fler varv det blir.

Har du bytt bakgrund igen eller har jag sovit de senaste gångerna jag varit inom? Snygg och lätt vårgrön.

AnJa sa...

Härligt med en helg i en stuga! Ha det nu himla skönt i sovsäcken :-)