lördag 28 november 2009

Lördagen den 28 november, energisk!

Nu ska jag äta frukost medans bröddegen jäser.
Sedan ska jag "göra ekonomin" dvs betala månadens räkningar och sortera tvätten innan dottern och jag åker till Media markt. Det är inte någon av mina favvosysselsättningar att åka till affärer, men ibland måste ju saker köpas...

Nu blir det kruskagröt med hemmagjort äpplemos, te och så GP i sängen.

P.S.
Nu är det verkligen utmaningen som gäller. Det blir nog inte mycket stickat idag men det som blir blir på vanten. Jo, det vore bra för mig att bli lite mer klar, tror jag!

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Jag är imponerad av din tid som du sätter igång. Då sov jag gott vill jag lova. Nu ska jag starta dagens sysslor. Hoppas det går bra med bröd och handel.

Cecilia sa...

Äh, jag hade bara glömt stänga av väckarklockan... Men jag gillar att komma igång tidigt. Brödet blev bra!