torsdag 15 oktober 2009

Torsdagen den 15 oktober, sjukdag

Jag gillar HJÄRNAN! Det är en makalös manick och min arbetar absolut bäst om den får vara ifred.Jag har slagit lite lovar kring min penséevante och till slut stickade jag ett varv och då matade hjärnan ut två saker jag måste ha i åtanke:

1) varje ökningsvarv kommer bli enklare och snyggare om varvet förut är enfärgat kring ökningsställena. (Jag förstår precis vad jag menar!)

2) detta kommer styra upp krafsmöntret på sidan som just nu mest ser ut som... ja, fult. Och jag kan sluta upp med att fundera på tjusiga slingor, funktionen först och jag tror att systematik i alla fall kommer bli snyggare än... som det är nu! :-)
Läste i GP i går att folk använder mer utropstecken nu än förr; jag tror att jag äntligen hittat ett område där jag är trenddrivande! Jag älskar utropstecken!!! Förstår knappast problemet! :-)

1 kommentar:

The Willow Fairy sa...

Utrops tecken är bra!!! och punkter... och streck - Tror folk mer och mer försöker få in en känsla i vad de skriver och då är dessa små grejer väldigt behjälpliga och givetvis smileys ;-) Ha det