tisdag 13 oktober 2009

Tisdagen den 13 oktober

De´e´mycke nu...

Jag kommer ju inte till skott!!!
Men jag är vid gott mod, tror fortfarande att det ska gå som smort!

Känner mig lite förkyld i kväll, om det tar sig under natten kan jag ju stanna hemma och koncentrera mig på koreografin?
Sådan OMORAL!!
Nu blir jag tvungen att gå till jobbet hur sjuk jag än är. Trots att chefen sagt "Ingen sjuknärvaro, tack!"

Förresten såg jag en kille med en fräck tröja idag. Hela ärmarna var flätade, ganska fluffigt garn. Det var liksom inget emellan flätorna, måste fundera på om jag kan göra något liknande. Fast inga koftor, förstås! :-)

2 kommentarer:

Anna sa...

http://www.youtube.com/watch?v=Kl8o2YyK5cU
There you go, mother dear.

Cecilia sa...

Tack kära dotter! Nu går jag till jobbet med glädje! <3