söndag 11 oktober 2009

Söndagen den 11 oktober

Hemma igen, lämnade en belåten mamma som fått ny halkmatta i duschen, mat i frysen och nya kuddar.
Själv har jag stickat en del; lördag vid ankomsten fick jag en bok, med sockor på! Och så ser man starten på första Aloe vera socken:
Lördag kväll, efter Här är ditt liv såg den ut såhär:Efter lunch idag (Wallenbergare och rotfruktsmos, man får pyssla om mamma lite!) blev det ändå lite till:
Med mina nyvunna koreografögon lade jag plötsligt märke till en massa fina inspirationsakällor hos mamma! Till exempel:

Och:

Tyvärr har jag tvättstugan i kväll så jag får bli en eftersläntrare när det gäller att släppa mina planer. Men det gör inget, jag är så långsam ändå och mitt projekt är så litet och just nu tror jag ju att det ska glida på som på 5-56, smoooooooooth! :-)

Inga kommentarer: