fredag 9 oktober 2009

Fredagen den 9 oktober

Tänkte nog inte riktigt färdigt här...
Har räknat maskor och varv hela veckan och så fick jag för mig att öva lite tvåfärgsstickning på pansarsockan; fiffigt och käckt med namnet på skaftet. Hade funkat finfint för damer med kortare namn än jag.
Tror att vita garnet räcker till CECIL. Kanske.

Idag har dottern spelat gitarr och sjungit på Öppen scen på Meeths salonger som en del av Kulturnatta här i Göteborg.
Det blev en lång väntan men det var det värt! Så stolt så jag nästan sprack! En eller annan tår föll också...
När hon började, ensam på scenen med sin gitarr var det stimmigt i lokalen och publiken lite spridd. Efter första versen hade sorlet tystnat och en grupp hade samlats längst fram vid scenen. Och sedan sjöng hon en sång till. Mmmm...
Hon sjöng Mad World och Knocking on Heavens Door. Jag har dem inspelade på min MP3.

Inga kommentarer: