fredag 9 oktober 2009

Fredagen den 9 oktober, sängdags

I morgon åker jag till min mamma.
I övermorgon är Hollywood week över.

Det är lite blandade känslor; väldig tur att det är dags att sluta planera, mitt arbete har nog blivit lite lidande för jag har tänkt på min koreografi och kollat bloggar. Och så har jag känt en bubblande lycklig känsla av att utvecklas lite på min kant och en längtan efter att utvecklas mer; kan jag inte få en till utmaning? Lyllos dem som får dansa balett, trots det jag skrev om sjalar förut. Eller folkdans...eller...
Men så ska det bli galet skoj att se vad alla andra planerat ihop och enormt roligt att få sätta igång med själva stickningen och den slutgiltiga beskrivningen, som jag tänker ska bli till parallellt med prototypvanten!

To everything, there is a season, and a time for every purpose under heaven!

Godnatt, alla!

Inga kommentarer: