söndag 20 oktober 2019

Vad är väl en bal...

Tror jag använt rubriken en gång tidigare, när maken och jag lät bli att delta i en festlighet i Statshuset i Stockholm. Den här gången är det min arbetsplats som firade 150 år i går med spännande föreläsningar och bankett med dans. Och så åker jag på urinvägsinfektion. På fredagen fixade medicin, köpte nya strumpor och tjusig liten kofta och på kvällen  fick jag värsta blodtrycksfallet. Och yrsel, båda sakerna som reaktion på medicinen.
Tur att jag fått mitt fina garn till sittdynor till stolarna i stugan.  Tant Koftas fina, Runda filt stickad i Fritidsgarn. De ska tovas hårt...

4 kommentarer:

fale artut sa...

Så fint det ser ut! Tack för tipset!!

fale artut sa...

Hoppas också att Du har blivit bättre nu, attans otur.

fale artut sa...

Jag hoppas verkligen att du mår bättre nu!
Kram!

AnJa sa...

Vilken osis! Hoppas du kryar på dig snabbt. Det var ju tur att du hade mysigt garn att klämma på i alla fall :-).