söndag 21 februari 2016

Liten promenad med make och son

...men faktiskt lite stort! Jag vet inte när maken sist var med på promenad. Kanske för 4-5 år sedan? En halvmil gick vi och det var minsann inte platt mark och spång hela vägen. Och den som blev tröttast i backarna var jag, hurra...typ, men det där måste jag förstås ta itu med!
Nåja, en sak i taget!
Området vi gick i ligger i Valle i närheten av Varnhem, alldeles vid campingen.
Bilderna blev mer dramatiska  än det kändes, det var soligt och fint men med lite tunga moln som drog kvickt förbi.

2 kommentarer:

fale artut sa...

ÅH, jag blir helt knottrig! Så underbart att ni kan vara tillsammans, så STORT, som många skulle ta för givet!

AnJa sa...

Instämmer med föregående talare! Härligt! Men du... skicka för guds skull inget garn! Jag har kilovis och stickor så det räcker en livstid. Men skicka gärna lite lust att sätta igång igen :-).