lördag 26 juli 2014

Vanvård!

Jag har inte skött mitt bloggande bra den sista tiden. Jag har inte heller blivit mer aktiv på Facebook eller Instagram eller så. (Kan undra vad jag gör, för det blir inte mycket stickat heller!😁)

Nåja, livet rullar på, mp3 har jag numera som fungerar bra och Berlin var fint! 
Knästrumpor, bomullströja och lite annat pågår men idag är det tvättstuga, födelsedagsförberedelser (sonen) räkningar samt en lite sommarfest som gäller så nu ska jag fundera på vad som måste fixas...

6 kommentarer:

Monica sa...

Kan det vara värmen? Man blir liksom inte så sugen på datorn (eller smartfånen) när det är så varmt!

KataM sa...

Man får vanvårda bloggar så här på sommaren, tycker jag. Då finns så mycket annat att göra. :-)

Margita sa...

Värmen ställer till mycket bilden är tagen utanför ett kyrkstall i Färila dit jag följde en kompis som hade utställning där. Det var en bra skylt men värmen skrämde många besökare

Iwona Eriksson sa...

Samma här. Har inte skrivit på bloggen på länge - fast jag stickar mycket. Men på kvällarna - värmen passar inte stickning...

AnJa sa...

Kopierar din rubrik till mitt nästa inlägg :-)

Hedvig sa...

Ibland kommer livet helt enkelt emellan! :)