söndag 4 december 2011

Ett litet råd: Flytt int!

Eller jo, men det är verkligen bökigt!
Idag hade jag tänkt lägga ut bilder på färdiga jättestora sockor till J (jag hoppas att han har föttter som PRÅMAR, annars är sockorna för stora!) och det mycket gladfärgade akrylsockorna jag stickar till dottern (hade dem liggande i stugan och hade glömt bort, blev glad när jag hittade dem).

Så vad hindrar mig, hittade ju kameran lagom till förra inlägget?

Jo, men nu är den urladdad och den här lillas sötnosen saknas:GAH!
Dessutom hade jag tänkt lägga ut en lampa och ett svindyrt fat jag fått i present på Tradera men det går ju liksom inte heller!

Får nöja mig med att baka kaka till sonens orkester imorgon (hittade inte det vanliga receptet!) och tvätta lite...

Trevlig vecka, hoppas edra ägodelar finns där ni tror! :-)

4 kommentarer:

AnJa sa...

Ja tänk om man hittade det där fiffiga sättet att alltid ha sakerna där man trodde att de var, eller borde vara.. Då skulle man ju få en massa extra tid över till att sticka :-)

Veronica sa...

Usch, tala inte om det. Vad vi har packat i helgen. Jag som är så inne på att jag vill flytta själv fick liiiite kalla fötter nu =)
Ja man ska ju verkligen bara behålla det man verligen gillar, men min far har bestämt att han äääälskar alla sina möbler och ska ha med alla. Jäkla envisa gubbstrutt =) Det ska släpas bort fyra bord! Var av ett elipsbord 2,3 x 1,nånting meter =P Stooor mental suck!

Alexandra sa...

Vad frustrerande.. :(
Vi planerar flytt under första halvan av nästa år, ska försöka att inte hamna i kaos! Må gott!

Rosenvante sa...

Hoppas du hittade tvättmaskinen och spisen. :)