söndag 6 mars 2011

På Asperö ...utan kamera

Sonen och jag tog båten ut till Asperö. Egentligen tänkte vi oss till Vrångö men missade båten precis så det blev Asperö och där har jag aldrig varit förut.Där var underbart vackert, det fanns en utsiktsplats och en stor katt som hoppade fram och nästan bet mig och en underbar ö-bastu och fågelkvitter och allt möjligt annat och nu sitter jag här med ansiktet rött av sol, vind och bananasplitefterrätt och grämer mig över att jag inga bilder har och att helgen gick så fort och att jag inte vann på lotto...hade jag ens någon kupong..?

Trevlig vecka allihop!

3 kommentarer:

aliel sa...

Va härligt ni verkar ha haft det! :-)

Rosenvante sa...

Det är de där utflykterna som brukar bli bäst.
Men lilla vän, kameran var var den?

Hoffmans Design sa...

Vad härligt med att ta en utflykt.
Hoppas det gick bra med fingret.
Kram