söndag 14 mars 2010

Bloggkramp

Hm...

Läste i ett inlägg att om man vill att ens blogg ska bli läst ska man blogga minst tre gånger per dag och alltid ha med bilder...

Fast så har jag inte lust att bli en slav under min last och så tror jag att de som läser min blogg är precis de som jag vill ska läsa den och att ni återkommer till mig, även om jag inte varje dag fyller på med flashiga bilder och tjusiga nystickade saker. (Skulle till slut bli tvungen att fuska och köpa grejor (Lindex har mycket stickat!) och stolt förevisa...) :-D

Så nu ska jag baka gorån och sedan maska av Feather and Fan Comfort Shawl!

Visar otra vez!

Trevlig söndagskväll, alla trevliga läsare!

3 kommentarer:

Paradiset Kaos sa...

Du, jag struntar i om du skriver en eller tio gånger om dagen eller om du har bilder med jag läser ändå.
Jag skriver nog flera gånger om dagen om ingenting och bilder försöker jag sätta in när jag sitter vid rätt datorn och har några att sätta in.
Det är din blogg och du gör vad du vill med den, eller hur?
Ha en fortsatt bra söndag!!!

Cecilia sa...

"Det ska va´gôtt att leva!" och kul att blogga! Annars kan det kvitta! Precis; min blogg, mina hugskott! :-)

The Willow Fairy sa...

Tre gånger om dagen - man har väl ett liv. Jag är glad om jag ens hinner läsa och blogga tre gånger i veckan och tydligen är det några som läser min blogg i alla fall. Men bilder är roligt det håller jag med om.