onsdag 20 januari 2010

Onsdagskväll i lugn och ro...

Ojoj, skulle bara kasta en hastig blick "mina" bloggar och då såg jag att jag fått en AWARD!

Tack Rosenvante!


Jag blev liksom lite häpen, glad, stolt, och förfärad på en gång; finns det sju intressanta saker jag kan skriva om mig själv? Att jag har prestationsångest kanske...fast det HAR jag ju inte! Att hitta sju bra bloggar med trevliga, kreativa och intressanta bloggare kräver också eftertanke...för jag får inte ta 70 istället? :-)

Hur som helst vill jag tänka lite när jag är lite piggare än just nu. Imorgon jobbar jag dessutom till sena kvällen, men kanske jag kan ta mig en stund på eftermiddagen...?

Mitt Award-inlägg med punkter och länkar kommer alltså inte på studs men så småningom!

Idag har jag stickat lite, dels en bit på resåren på pansarsockorna och lite på Tiger Eye Lace scarf. Det är så roligt men kräver att jag får sitta liten sammanhängande stund, annars gör jag fel.

Nu ska jag emellertid sova gott. Tror jag. Och jag önskar alla sömniga detsamma! :-)

Inga kommentarer: