onsdag 2 december 2009

Onsdagen den 2 december, ...och här är den!

Fast nu måste jag gå på spektakel i kväll (Jodå, det blir SÄKERT kul!) så jag hinner inte sticka... i ren frustration gick jag in och pillade med min besöksräknare igen, jag är inte precis den som ger sig! Så nu kan man se ONLINE JUST NU! Antagligen är det som mest en i taget men lite kul var det allt att lägga in! (Lättroad, jajamän!)

Men stickningen går bra, det lilla jag hinner.Övning ger färdighet för det går mycket bättre nu eller som vi sa i Uddevalla "Nu börjar det likna sig!" (= nu går det bra!)
Nöjd till slut med kanten och jag stickar så väldigt mycket jämnare nu med de två trådarna. I bakgrunden syns närmast föregående version, nr 5 skulle jag tro...
Tack ni som hejat på mig!

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Hoppas det inte är en smitning du gör nu när du kommit igång.

Cecilia sa...

Haha! Du är inte så lättlurad som jag...visst smet jag lite grand! Men kompenserade med att sticka lite när jag kom hem efter festligheterna i stället.