torsdag 15 oktober 2009

Torsdagen den 15 oktober

Idag går det inte längre, jag kan inte gå till jobbet. Halsen kliar och svider och så hostar jag. Ingen som blir glad i dessa tider för att man är "duktig" och går fast man är sjuk. Man ser ordet "SVININFLUENSA?" i små tankemoln ovanför folks huvuden och så intar de säkerhetsavstånd. (Nej, jag överdriver nog lite där...)

I alla fall tog jag med mig lite jobb hem så med en kopp te och varma sockor på fötterna kan jag nog göra lite av det.

Och se någon film och sticka.

Och bädda rent hos sonen.

Och storhandla...nä, vänta nu. Sjuk var det!

Soffläge, glass och andras omsorger är vad jag ska satsa på! :-)

MEN, jag ska gå in på mina inlägg och etikettera, är så slarvig med det fast det är så fiffigt.
Detta inlägg får gå under Gott&Blandat

Fast det visar sig att & inte är tillåtet i etikettsammanhang. Satsar på Diverse; då kan man få med småkatastrofer också under samma etikett om någon sådan skulle inträffa. Planning ahead!

Inga kommentarer: