lördag 31 oktober 2009

Lördagen den 31 oktober, sista gnället!

Får jag presentera; vår hornprydda hustyrann:
Eller är det bara en vanlig kanin, vanlig men ovanligt fin?
Eller the killer-rabbit från Spamalot?
Lite mer rättvist nu, jag kommer nu ut på blogger och allt annat jag vill. Maken kommer inte ut på jobbservern, men det beror på jobbservern!
(Bakom routern skymtar mina tyska sockor och man kan se hur routern blinkar blå..



Nu ska jag ha som defaultläge att denna router är installerad och klar, installationsCDn bortkastad och sladden återvunnen i sladdhimlen!

Idag ska dottern på fest så vi ska till Buttricks och shoppa lite grand. Och så var det ekonomin, nytt almanacksblad, veckohandling, mormors, morfars, morbror och mosters grav (det är en enda!), veckotvätten, mata fiskarna, vattna cissusen, häpp, häpp, häpp!

1 kommentar:

The Willow Fairy sa...

Har du köpt nya fiskar? Och är du lika vissen så som cissusen ser ut... Ramel var inte dålig på att få ihop det.