onsdag 8 december 2010

AWARD!

Tack Rosenvante, som tänkte på mig igen!
Tre ord om mig själv...svårare än jag trodde först.
Men här kommer tre som stämmer med dagens humör:

Karaktärsfri; har aldrig lyckats sluta med godis eller något annat som man borde sluta med eller börja med som att träna regelbundet. Idag fikade sonen och jag på stan och jag började med en ostsmörgås med förnumstig uppsyn men sedan avslutade jag med att trycka i mig det sonen inte åt upp av chokladkaka med vispgrädde! Yummie!

Idog; på jobbet kan jag var ettrig som en terrier tills det som ska göras är gjort. När jag var yngre kunde jag stiga upp toktidigt för att typ köra ett pass FÖRE jobbet. Kanske är det plikttrohet? Ren och skär dumhet?

Underhållande; jag är inte någon entertainer men en lätt klumpighet gör att saker händer och jag drar mig inte för att berätta. Idag skänkte jag mina arbetskamrater ett gott skratt då jag redogjorde för hur det kom sig att jag spillt kaffe över baken!

Nu skulle denna vidare till tre bloggare... svårt är det att välja men jag skickar vidare till
Stickverk
Antas stickning
och
Kamolini

Nu ska jag sätta mig med min stickning, det har inte varit mycket av den varan de senaste dagarna, tycker jag!

4 kommentarer:

Rosenvante sa...

Det hade varit kul och fått höra den historien också, om kaffe på baken alltså. :)

AnJa sa...

Åh, vad roligt. Nu hittade jag en bloggerska till i Norrland tack vare din vidarebef. av awarden :-)

Mia stickar sa...

Karaktärsfri! Det är ju jag i ett nötskal!

Stickverk sa...

Tack för awarden:) Kommmer snart på mi n blogg! Ha en skön 3:e advent! Kram