Mördeg med hallon i, det borde väl bli gott?
(Stickar väldigt lite, axeln gör ont och då är det inte kul...Men jag kan såga ved och röja sly och drömma om kantareller under gamla rönnen och det känns ganska fint, det med!)
Blommor till mor
4 dagar sedan
1 kommentar:
Hallon är gott i det mesta!
Skicka en kommentar