Jag fuskade ihop starten något för jag orkade inte läsa diagram 1 igen och jag tänker fuska med nupparna i avslutningen. Tycker det kan bli lite klossigt i den lösstickade sjalen och dessutom verkar det slöseri med garnet när jag ändå ont om det!
Blommor till mor
3 dagar sedan
2 kommentarer:
Ser väldigt fluffigt skönt ut. Kan vara härligt med lite färg nu tycker jag.
Är säker på att resultatet blir ljuvligt
Skicka en kommentar