Allt har varit bra, fantastiskt ja, snudd på perfekt men istället för att beskriva alltihop nöjer jag mig ikväll med att lägga ut helgens enda missöde:

(Hm, skärpan ligger lite fel! :-D) En sticka har emellertid gått av! Men det är ganska så mycket mitt fel, jag har belastat stickan väldigt hårt och den hör inte till mina nyare.
Måste nog visa båtbryggan i motljus också.

Det är ett vårtecken så gott som något att den plumsat i!
Det ser helt fantastiskt ut, ja bryggan då och inte den brutna stickan..
SvaraRaderaVattnet ser riktigt inbjudande ut :-)
Tänk att stickning kan komma i bakgrunden av en brygga.
SvaraRaderaFör min tanke var bara: tänk att springa ut och hoppa i därifrån, så mysigt det ser ut.
Vilken brygga! Synd på stickan!
SvaraRaderaOj, vilken häftig brygga! Som sagt, trist med stickan men det färgglada du håller på med ser jättefint ut!!
SvaraRaderaVilket fint sticke! Fina färger.
SvaraRaderaSynd med stickan. Visst är det retsamt när det händer...
öppnade ett sprillans nytt paket med strumpstickor från knit pro och det var sprickor i två st. då blir man besviken, vilken underbar brygga
SvaraRaderaDu har nått vid mig att hämta
SvaraRaderaHärlig färg på stickningen!
SvaraRadera