Tack för hjälpen med tänkandet, Willow Fairy!
I morgon far sonen och jag till stugan för lite spännande vinterliv! Stugan är ju egentligen avstängd för säsongen så vi tar med sovsäckar och varma kläder. Lägg sedan till hörböcker, stickning, ved och obligatoriska "banana sprengur" (isländska bumlingar banankola med choklad utanpå!) så ska vi nog reda oss gott!
Ha det så mysigt.
SvaraRaderaKram Gina
Vilken tur att du fick tag i garn.
SvaraRaderaHa det så mysigt nu i stugan.
Vad bra att du köpte två nystan till - dumt att göra samma dumhet en gång till och det går ju mer garn per var ju fler varv det blir.
SvaraRaderaHar du bytt bakgrund igen eller har jag sovit de senaste gångerna jag varit inom? Snygg och lätt vårgrön.
Härligt med en helg i en stuga! Ha det nu himla skönt i sovsäcken :-)
SvaraRadera