Cecilias handarbetskorg
torsdag 25 februari 2010
Enkelspårig...
Såg på ravelry att någon stickat Echo Flower UTAN nupparna... lite lockande men förlorar inte sjalen lite av sin själ? (Sjal-själ...?)
Hm, hm.
Måste sticka klart F&F innan jag börjar på EF. En sak i taget mår jag bäst av!
Nu snöar det inte... :-)
2 kommentarer:
Rosenvante
25 februari 2010 kl. 20:14
Vilket härligt ord, sjal-själ.
Snöar inte här heller, skönt.
Svara
Radera
Svar
Svara
Sunna
25 februari 2010 kl. 21:22
Här snöar det, wow
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Vilket härligt ord, sjal-själ.
SvaraRaderaSnöar inte här heller, skönt.
Här snöar det, wow
SvaraRadera