Åh, det är gott att ha dem!
Tack för goa kommentar om min sjal!
Den är ju inte så märkvärdig egentligen men ni KÄNNER min iver och min glädje och min stolthet. Ni vet precis hur det känns när garnet glider mellan fingrarna och det som växer fram blir PRECIS det man ville och hoppades!
Visst känns det ibland att man måste bli klar med något! Och så härlig känsla att det syns att det växer - färgglada ränder hjälper säkert se att din sjal blir större och större.
SvaraRaderaDen kommer att bli jätte fin! Lycka till med stickningen ikväll! :)
Kramisar!
Tack för kommentaren om skarvarna, jag ska ta mod till mig i helgen och börja om på sockarna och se om jag lyckas bättre.
SvaraRaderaDin sjal ser ut att bli alldeles underbar!
Kram!