måndag 23 maj 2011

Minne från Växjöresan! FO

Nu är den klar, min smalsjal i Colinette Art, magenta!
Flätor frampå men annars slätstickad.
Njutning i varenda maska. Härligt jämnt, lent garn i ljuvliga färgövergångar!
Absolut värt en tripp till Växjö!

4 kommentarer:

  1. Vilken tur att du fick en sådan tur då. :)
    Blev fint med mönstret fram, men det är väl lite extra räknande då antar jag.

    SvaraRadera
  2. Snygg smalsjal i vackert mönster och färg!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin sjal! Vad är det för mönster?

    SvaraRadera
  4. Snygg variant på dropshalsduken/smalsjalen.

    SvaraRadera