onsdag 11 maj 2011

Alun

Idag har vi köpt alun, sonen och jag inför sommarens växtfärgningsäventyr! Så nu ska jag börja spinna vitt garn, för hemspunnet ska det vara!

2 kommentarer:

  1. Spinn, spinn, spinn! Vad kul det ska bli att se resultatet :)

    SvaraRadera
  2. Du är vågad, skulle vara rädd att misslyckas med färgningen!

    SvaraRadera