fredag 1 juni 2012

Tusen tack!

Tack för alla fina kommentarer och vänliga erbjudanden om provstickning!
Jag återkommer när jag börjar känna att jag tror att min skrivna beskrivning är möjlig...
Förresten, ska jag satsa på "ord-beskrivning" typ Varv 1 2r, omslag, 1 am....
eller
diagram?
Rösta här till höger! :-)

Blommorna fick jag från jobbet för att jag är decenniets bästa medarb...nej, det var visst 50-årsdagen som spökade igen. Vi var två, en generad 60-åring och en generad 50-åring som fick fina blommor... :-)

3 kommentarer:

Maria sa...

Härliga blommor! Apropå böckerna, den första (de försvunna böckerna) finns som ljudbok.

Mia stickar sa...

Kunde inte kommentera igår. Jag blir helt stum av beundran för din sjal! Hade jag kunna åstadkomma nåt så vackert hade jag nog varit så stolt att jag spruckit! Jag kan bara säga så fantastiskt vacker!

Wivi sa...

Jag tycker det är lättare att följa en ordbeskrivning än ett diagram.
Kram